The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 14 mars 2011

Beställning

Nu har den beställda ängeln kommit fram dit den skulle och jag hoppas att den blev uppkattad där den hamnade. Men det tror jag absolut. Så nu är det fritt fram för mig att lägga in kort på den...

en kortare ängel med tjocka lår och spetsklänning.
Hon har en scarf av spets och lite större vingar.

Ett pärlhalsband har hon fått och rosiga kinder. På klänningen
sitter en rosett med en strass sten..

hon fick en armlös klänning med mycket spets...


Ängel!!

Tyvärr fotade jag bara med mobilen så bilderna är inte så skarpa men jag hoppas det är ok ändå. Den här ängeln skickades till min morbrors fru som fyllde jämna år. Jag gratulerar och hoppas att ängeln finner en plats hos henne!

1 kommentar:

  1. Vilken fin ängel Anna, den liknar Agneta på pricken.Tusen tack för hjälpen.Kram från bästa mostern

    SvaraRadera