The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 5 juli 2012

Babyfilt

Nyligen sålde jag något som jag pysslat ihop igen. Det är så roligt när någon annan tycker om de saker man tillverkar. Jag skickade en babyfilt upp till norrland nyligen och jag hoppas så att det kommer att ligga en baby invirad i den vid många tillfällen!

Hexagonerna i filten är handsydda av bomulls tyg
fast sydda på fleece och baksidan ....

..... är ett bomullstyg med nallar på.

Jag håller ju fortfarande på med lapptäcket som är till min lilla systerson Alwin men det är långt ifrån klart.
Just nu är det många projekt som vanligt och inget som är färdigt. Men efter helgen hoppas jag att jag ska ha lite bilder att visa upp. Jag håller nämligen på med både presenter och beställningar som ska vara klara denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar