The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 27 november 2011

Julmarknad 2011

Dagen börjarde med spö regn och sen började det blåsa på och till sist kom snöstormen...
Det var alltså inte de bästa utsikterna för en julmarknad utomhus. Men jag härdade ut och blev helt upprymd av alla fina saker som folk sa om mina grejer. Mitt lilla pysselbord blev totalt nersnöat och dockorna blåste omkull och snön tog sig innanför kragen... men hur roligt var det inte i alla fall. Trots fulväder! Hur kul som helst. Efter idag så hittar nog några till hit till min lilla pysselblogg och några gick hem med en liten del av mig.
Jag är hel nöjd med dagen och nu ska jag sätta mig framför brasan med en stor mugg glögg!

Så här blev mitt lilla bord när allt var upp packat och klart!

Lilla pingvin familjen trivdes bra i snö och kyla

Dessa söta julhjärtan blev populära...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar