The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

tisdag 22 november 2011

nu är det på gång

Det är faktiskt på gång och jag ska snart lugna mig och stressa ner lite men...
På söndag är det julskyltning och jag ska ställa mig på byn och ta med mig lite gott och blandat från mina gömmor. Jag har lite Tilda saker och jag har precis avslutat dekoreringen av mina dalahästar som jag kör i år igen. Dom är så roliga att dekorera och pilla med och jag har så svårt att sluta när jag väl börjat. Det ligger mycket omtanke bakom dom och jag funderar nu på hur jag ska kunna vidare utveckla de små pållarna. Ena stunden sitter jag med dom och i den andra så sitter jag vid symaskinen. Det ska bli kul att visa sig i sin lilla by på söndag och se om nån fler förälskar sig i mina dalahästar. Jag kommer att stå utanför Swedbank och min sons klass kommer också att stå där och sälja hembakat och paketlotteri. Så om ni inte hittar nåt hos mig så hittar ni garanterat en god bulle hos dom... Ses på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar