The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 28 maj 2012

Till mors dag

Jag har sytt en alldeles översomrig handväska till min mamma på mors dag. I den la jag lite choklad och postade iväg den (en dag sen) Hoppas hon gillar den och använder den flitigt i sommar.
Själv fick jag rosor och triss lotter och ett vackert hemma gjort kort av min son och det blev mamma hjärtat varmt av..... som tur var så hittar han minst lika bra som jag i hobbyrummet och mitt kort var fullt av glitterlim och fina guldhjärtan. Det bor en liten pyssling i honom tror jag, fast han visar sig bara ibland....


väskan är sydd i material från Tilda och även mönstret kommer därifrån..

2 kommentarer:

  1. Vilken fin väska du sytt till morsdag! Fina färger! Hoppas du vann något på lotterna :)

    SvaraRadera
  2. tyvärr ingen vinst men kortet sätter jag upp i hobbyrummet som minne. Det är inte alla gånger som sonen lyckas sätta sig och pyssla. Gäller att ta till vara på det man får!

    SvaraRadera