The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

fredag 1 juli 2011

Hemlisbytet

Nu har jag fått besked om att min hemliskompis fått sitt paket så nu kan jag äntligen sätta in lite bilder på det. Jag skulle skicka till LIBE och det här är vad jag knåpade i hop:

Jag skickade 3 virkade figurer till barnen, choklad, pocket, ansiktsmask, sidenband, ett armband,
en jordgubbe att använda till tygtryck och en virkad korg med sydda jordgubbar.

En blå kanin och en shäfervalp och en amigurumi tjej..

shablonen hittade jag på Panduro och jordgubbarna har jag sytt efter mönster
i en Tilda bok.
Jag hoppas verkligen att du får användning av sakerna Libe och tack för din kommentar om att ditt paket kommit fram!!

Jag väntar på mitt men min hemligkompis har meddelat sig lite försenad... men den som väntar på nåt gott...
:)

1 kommentar: