The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 1 mars 2012

Lotteri!!!

Ja men nu kör vi!!
Räknaren har ju passerat 7000 besökare så nu tänker jag ha en utlottning!
Det går till så här..
Jag kommer att lotta ut 2 vinster. En Tilda docka eller två armband. Ni lämnar en kommentar och då är ni med i utlottningen. Kommentera inlägget och berätta gärna vilket av priserna ni vill vinna! Alla som kommenterar får en lott och tävlingen går ut Torsdag kväll den 8/3 kl 22.00
Lycka till!!


Pris nr 1. En härlig sommar Tilda sydd helt i Tilda tyger

Pris nr.2 Två armband. Det översta är flätad läder med ett strasshjärta och den undre
är ett armband i mocka med guldpläterad mellandel. Material från Panduro

9 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vinna en Tilda!! Den var jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Du fick en Tilda av mig och nu vill jag ha en Tilda av dig!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna dom fina armbanden :-)

    SvaraRadera
  4. jag vill vara med och tävla! vill vinna armbanden :)

    SvaraRadera
  5. Tildan ska hänga över min säng och vaka över mig.....
    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Fia i diket ;)8 mars 2012 kl. 20:39

    Åhhhhh vad kul!!!!!! En tävling..... =)

    SvaraRadera
  7. Har önskat mej en Tilda hur läääääänge!

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna ha såna super snygga armband! Min rosa pigvin som du virkade skulle också bli glad ;) Marica

    SvaraRadera
  9. Johanna Zackrisson8 mars 2012 kl. 21:56

    Självklart ska väll jag ha en Tilda hoss mig i Åker ;)

    SvaraRadera