The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 12 mars 2012

Helgen gick fort

Denna helg sprang verkligen fram. Jag har spenderat helgen i Sundsvall hos min lilla syster. Även min mor och äldre syster var på plats i Sundsvall. Vi bjöd ut lilla mamma på Wallmans salonger uppe på hotel södra berget i sundsvall. Det blev en riktig pangkväll med god mat, bra underhållning och gott sällskap. Så i helgen har det inte blivit nåt pysslande alls. Men jag har sytt en rosa dröm till handväska i Tilda tyger som jag har suttit och petat på lite här och där. Den är nu klar och ska snart lägga ut en bild på den. Idag förvandlades dagen till en VAB dag då jag får vara hemma med sjuk son. Förmodligen blir det inte så mycket pysslande då heller...

1 kommentar:

  1. Stina.. BertaStina.. =)10 maj 2012 kl. 08:29

    En månad sen de hände nåt här nu...

    SvaraRadera