The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

fredag 9 mars 2012

Och vinnarna är......



Det var ju inte så många som deltog men dessto större chans för er att vinna!!! Tack för visat intresse!
Jag skrev allas namn på lappar och sen drog jag två vinnare...

1:a vinsten var en sommar Tilda docka. Och vinnaren var Pernilla!! Nu är det ju så att det var två Pernillor som hade lämnat en kommentar och det var alltså den Pernilla som hade lämnat kommentaren om att ha en Tilda som skulle vaka över henne som vann.

2:vinsten var två armband och den vinsten går till Fia i Diket!!

Stort grattis till er båda!!
Pernilla! Skicka mig din adress så ska jag genast skicka vinsten till dig!! venesca@hotmail.com
Fia, jag tror jag vet var din postlåda bor :-)

1 kommentar:

  1. Härligt att hon fick en uppgift den lilla tildan. Hoppas hon får det bra i sitt nya hem.

    SvaraRadera