The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 12 juli 2012

lyckorus

Just nu känner jag mig som loreen... euforisk! Tilda tidningen som jag letat dök upp på tradera lite hastigt och lustigt. Jag har bevakat budgivningen som en hök och tänkte att Det fick kosta vad det ville.. jag skulle bara ha den. Och den blev min!! Och inte alls för lika mycket det hade kostat att beställa den. Men nu tar vi inte ut någon seger i förskott utan väntar med att ropa hej tills jag verkligen har den i mina händer. Men förstå min lilla glädje just nu..... Denna vecka har jag även lämnat några beställningar och även blivit av med en målad pålle som jag gjort förr. Riktigt roligt att Det finns andra som tycker att Det lilla jag gör är fint och vackert. Jag ska försöka slänga in lite bilder men just nu gör jag sista rycket på jobbet innan en välförtjänt semester.....

2 kommentarer:

  1. Hittat ytterligare en trevlig blogg med många fina handarbeten.
    Roligt är att du ursprungligen kommer från Dorotea :-)
    När jag är på semester i Norrland så brukar jag nämligen åka och handla i Dorotea.
    Ha en skön semester!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, världen är bra liten! Just nu längtar jag dit så jag nästan dör (otålig som ett barn) hoppas din sommar också blir bra!lite sol nu hade ju inte varit så dumt

      Radera