The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 4 juli 2012

Tilda tidning

Har sett att Tilda Har kommit som tidning. Jag blev såklart eld och lågor men som Jag förstått så säljs den bara i England. Man kunde beställa den på pressbyrån men den är restnoterad där så mina chanser att få tag på den verkar väldigt små.... om det nu inte är så att det är någon vanlig själ där ute i pysselvärlden som vet var man får tag på en eller kanske kan tänka sig att låna ut lite mönster ur den... det skulle göra en liten pysslare som Jag väldigt glad. Till hösten kommer en ny bok och nya tyger men det är långt till hösten känns det som..

5 kommentarer:

  1. Hmmmm hade jag ingen aning om.... måste undersökas!!

    SvaraRadera
  2. Har sett på presstop i Växjö, dyr dock!

    SvaraRadera
  3. Åh... i det här läget spelar priset ingen roll...

    SvaraRadera
  4. Men vad är Tilda för något spännande???? Någon länk?

    SvaraRadera
  5. Kolla undrar min etikett Tilda, Annika :-)

    SvaraRadera