The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 3 juni 2012

Ny väska

Som ni kanske läste i ett inlägg längre ner så sydde jag en liten väska till min mor på mors dag. Den var sydd efter ett mönster i en Tilda bok och den var verkligen rolig att sy. Jag ville ju ha en till min själv också men för att få den personlig så fick jag lov att "rocka" till den lite så den skulle passa mig. En gammal urvuxen skjorta fick sätta livet till. Eftersom min son har haft kompis på övernattning så hade jag hela förmiddagen på mig. Och den blev färdig till slut men först efter att jag stuckit mig på alla fingrar med nålar!
rödrutig gammal skjorta utanpå och svart foder inuti.
Remmarna har jag sytt fast med några silvriga knappar.

En handgjord ros och några påsydda blad blev pricken över i:et!
Väsklåset har jag beställt från Panduro.
Nu väntar jag bara på att solen ska titta fram så jag får en chans att använda den också....

3 kommentarer:

  1. Gud vilken snygg väska!!!! Du kan få göra en åt mig :-) Jag betalar för allt och skickar tyg om du kan hinna med ett sånt snedsprång :-) maila i så fall annika.glavstedt@telia.com. Väskan var skitsnygg ju!!!

    SvaraRadera
  2. Jag ska läsa mailet snarast!!!

    SvaraRadera