The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 13 oktober 2010

små böcker

Har suttit och funderat på vad jag kunde göra av några anteckningsböcker som blivit över från ett annat pyssel. Jag är tyvärr inte så mycket för scrapbooking och sånt men jag ville ändå göra nåt vettigt av böckerna. Jag har ofta funderat på att skaffa mig en liten minnes bok. En bok där man kan skriva upp små minnen som man får genom åren. T ex en minnesbok om sina barn eller föräldrar eller så...
Så jag knåpade i hop en bok som är ämnad till tjejer.... en till killar... och en liten som bara är...

En bok som bara är... har jag målat med hobbyfärger..

boken till en liten prins? Figuren är av faner som jag sen målat och limmat fast

Boken till en prinsessa? Figurer av faner, målade med hobbyfärg.

1 kommentar:

  1. Söta böcker..
    men BertaStina väntar fortfarande på den där mössan =)

    SvaraRadera