The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 18 oktober 2010

Lämnat bidrag till lotteri

Min vän Tina kontaktade mig och undrade om jag hade nån Tilda-Nissa att skänka bort till ett hantverkslotteri. Så klart ville jag det, problemet var att jag inte har nåt klart riktigt. Så jag fick sätta mig och pyssla på lite och sent på kvällen innan jag skulle leverera nissan så strök jag det sista lagret färg på stativet och klippte bort några sista lösa trådar på denna skapelse....

En liten tomtenissa med förkläde och i handen bär hon budskap om att julen är här...

"Christmas is here" står det på hjärtat men skärpan var dålig

Kort lockigt hår och en röd rosett i håret och spetskant runt halsen...

1 kommentar:

  1. Helt hysteriskt söt!! Synd man inte kan vinna den då :)

    SvaraRadera