The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

lördag 23 oktober 2010

Mina Dalahästar

Nu har jag fixat till lite dalahästar gjorda i trä. Jag tänkte ta med mig dom till norrland när jag ska på julmarknad... får väl se om det är nån som vill köpa sig en då...
Dalahästarna är målade vita och sen har jag dekorerat med olika band och pärlor och sånt.
På ryggen har dalahästarna en ljushållare för antik ljus. Alltså inte några små liljeholmens ljus utan för riktiga.
Här är bilder på några som är klara...

En dalahäst som passar till nån som man håller kär eller varför inte till jul?

En vitskimrande dalahäst med sött pärlhjärta...

Till en liten prins på dopdagen kanske??

Eller till en liten prinsessa på dopdagen... eller födelesedagen.


Har ett gäng till kvar att göra och ska försöka göra klart dom innan det är dags för höstlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar