The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

lördag 27 oktober 2012

JUL TIDER!!

Jag är en sån julälskare och jag vet att vi är många där ute som har börjat fundera på julen och klappar och pyssel. För mig kommer julpysslet före klapparna och ofta blir pysslet oftast klapparna om ni förstår vad jag menar. I år kommer jag dock att ta det lugnt i mina förberedelser. I år kommer jag inte att julpynta för tidigt, jag kommer inte att damma av julmusiken förrän det är advent.Jag kommer inte att lägga ner någon tid på att göra egna julkort och inte kommer jag att spendera sena kvällar med att göra fina paket. Jag kommer inte att julbaka som en galning och jag kommer absolut inte sitta med en varm mugg glögg bara för att det luktar jul!! Jag kommer inte att gotta mig i allt pyssel med tomtar och julstämning, jag ska inte köpa VARENDA julmagasin som kommer ut i affären.....

ÄHHH... vem lurar jag??? Jag är så sugen på att redan nu göra allt detta!!! Och det visste ni egentligen va?

Så här kommer årets andra (?) julpyssel:

Rudolf med röda mulen!!
 Rudolf är virkad med virknål 2 i Svarta fåret Candy! Virkbeskrivning hittar ni i Juljournalen 2012

1 kommentar:

  1. Den där gluttade jag på i affären! Blev ju jättesöt! Mycket roligt att titta på i den tidningen!

    SvaraRadera