The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

tisdag 23 oktober 2012

Julnisse!



Det första julpysslet har blivit klart. En virkad julnisse med fårulls skägg. Mönstret hittade jag på Järbo och den har virkats av många som är med i facebook gruppen: online virkcafe´. Jag ville göra min egen variant så jag har lagt till dekor på luvan och fårull skägg. Den blev hemskt söt så nu tänkte jag mig lite tjockare garn och större virknål så ska jag fixa till en som blir större.

Just nu lever jag i min lilla pysselvärld i ett blandat kaos. Jag verkar inte kunna bestämma mig riktigt för vad jag vill göra så jag är lite överallt... som vanligt.. stickar lite här, virkar lite där..syr och målar om vartannat.
Men jag hinner ju inte bli uttråkad i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar