The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 17 augusti 2011

fler pyssliga människor

På jobbet har jag en kollega som är fruktansvärt duktig på det här med att scrabba, enkelt sagt, hon gör förbaskat fina och roliga kort. När jag fyllde år i mars så måste mitt kort ha försvunnit i posten eller nåt sånt, för det kom inget hemmagjort kort från henne. :-D
Jag påpekade det lite fint för henne och strax innan jag gick på min semester så fick jag denna skapelse!!


En kortväska... passar en väskgalning som jag...

lite dåliga kort-men väskan går att öppna och i innerfickan  (som var märkt med CARPE DIEM)
låg en liten present..

Det var tre chokladbitar som gjorde ordet KUL.
Ordet KUL är ett intert skämt på vårt jobb men chokladen ska bli god att smaka.
Jag har dock inte haft tid att blogga om den förrän nu så jag har t om chokladen kvar och det skulle väl aldrig Stina <--(hon som är kortkonstnär) tro att dom överlevde så länge.. Ni kan gärna titta in på hennes pysselblogg. Hon gör väldigt fina saker och det är nästan synd att hon inte hinner pyssla mer... tänk vad mycket vackert det skulle finnas i världen då...STINA hittar ni HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar