The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 17 augusti 2011

Pyssel gener

Jag tror att mitt pysselbegär är nerärvt och sitter långt in i DNA remsan.
Min far har en liten annorlunda hobby och det är väl inte så många män som håller på med det...
eller??..
Hur som helst så har min far en sjukdom i magen som har gjort att han spenderat en hel del tid
liggandes på sjukhus och en gång för länge sen så fick han ett korsstygnsbroderi av nån och efter
det är han fast. Han har broderat det mesta som går att brodera.
Han fick av mig i julklapp en bok med mönster så han hade nåt att göra ett tag.
4 mån senare så var denna skapelse klar....

Nu ska ni ju också komma ihåg att det är enbart korsstygn och att den består utav ca 52000 stygn!
Jag blir så imponerad av honom och jag hade verkligen aldrig haft tålamod för det här!
Snäll som han är så fick jag den av honom och det blir lite inpiration att hänga upp i hobby rummet.
Jag kan titta på den när jag tappat tålamodet och se att det kunde vara värre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar