The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 17 augusti 2011

Höst byte!

Jag har bestämt mig för att vara med en omgång till på hemlisbyte. Nu gäller det höst tema och jag hänger på!
Här kommer frågor och svar inför bytet!

1. Hur många barn har du och vilken sort?
Jag har en son på 9 år

2. Huvud, kläder och fotstorlek på barnet/barnen?
Han har 140 i kläder, 33-34 i fot, huvud är väl normalt för 9 åring...

3.Vad har du själv för storlek på kläder och fötter?
Alldeles för stort... men jag har 38 i fot

4. Är du nybörjare, medel eller avancerad på  sömnad/stickning/virkning?
Jag skulle nog säga att jag är nybörjare/nybörjare/medel

5.Någon annan hobby eller stort intresse?
Jag pysslar med allt som verkar intressant. Jag har oftast testat allt åtminstonde en gång..

6. Vilken typ av tyg/garn föredrar du?
Jag föredrar allt utom siden..

7. vill du ha en hel meter tyg eller går det bra med två halvmetersbitar?
jag tar gärna två halvmeters

8. Är du allergisk mot nåt?
jordgubbar..(jag vet...) och kiwi

9.Vad är dina favoritfärger?
Jag har ingen favorit men jag är väl duktig på att undvika brun och beige..

10. Prenumererar du på någon sy/stick tidning?`
nopp

11.Nytt eller second hand?
spelar ingen roll.

12.Pojk/flick eller unisex?
pojk

13.Vilket material gillar du eller ogillar du?
jag gillar småmönstrade tyger eftersom jag syr Tilda dockor och gillar inte manchester eller siden

14.Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva?
lätt... spets!
15.Är det något särskilt mönster du letar efter?
nä...jag tar tacksamt emot allt!

16. Bor du i hus eller lägenhet?
Hus

17. Kaffe eller te?
Båda två *(fast inte samtidigt...hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar