The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 28 augusti 2011

Tiden räcker inte till

Jag borde säga upp mig... säga upp mig som arbetstagare och som mamma och som vännina och helt enkelt låsa in mig i hobbyrummet.....men så kan man ju bara inte göra!

Har startat igång så många projekt nu så det ska bli väldigt intressant att se om jag lyckas med allt eller om det mesta läggs som "lägga till sig lite" projekt. Höst bytet är jag igång med och mitt första lapptäcke börjar bli klart. Den nya Tilda boken har kommit och jag har också satt i gång med julpysslandet till försäljning.
Hobbybiblarna (panduro och slöjd-detaljer) har kommit i brevlådan med massa ny inspiration och jag har även bestämt mig för att sy ett förkläde. Virknålar, stickor och tyger och garner ligger huller om buller i mitt hobbyrum och dammråttorna samlas i de övriga rummen i huset men men.....
Jag hoppas att jag ska ha nåt att visa upp på bloggen efter helgen i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar