The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

lördag 21 september 2013

Ansiktsmålning!!

I sommar har jag även haft lite ansiktsmålningar. Jag har stått på några loppisar här hemma under sommaren och målat och under musik och motorfestivalen så blev jag tillfrågad av skoter klubben om jag vill stå på deras event i barnhörnan och ansiktsmåla. Det hoppade jag väl på och det är så roligt att måla barnen för dom lyser verkligen upp när dom ser sig i spegeln och har förvandlats till någon eller något annat.
Nackdelen med att vara ute själv och måla är att jag inte tar så mycket bilder men jag har några att bjuda på!






Som ni ser så är det samma modell på de flesta korten. Det beror på att min lilla polare Wilma
älskar att bli målad och hon har kommit ¨på besök flera gånger och då passar jag på att öva lite på henne! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar