The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

tisdag 17 september 2013

Grannen fyllde 40

Grannen fyllde 40 och hans sambo och jag pratade lite om vi skulle ge honom något retsamt i födelesdags present. Jag hade många idee´r men bestämde mig till slut för två saker. Han skulle få bröst kuddar och ett värmande skydd till ni vet, "paketet", "kronjuvelerna....hahahah...
Så här är resultatet!


Hittade bra tyg i mina gömmor, klippte ut och la in en träkula för att få en "styv bröstvårta"...ja vet...vilket snusk!!  :)

stoppade och igensydda och blev ju riktigt gosiga.....

virkade på frihand utan mönster och hittade på allt eftersom...

sen virkade jag ihop delarna och satt i ett snöre så man kan dra åt lite så den sitter kvar. Många har frågat mig om det
var rätt storlek på den.... Jag har ingen aning!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar