The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 9 november 2011

Nu börjar det..

Jag är förmodligen inte alls friskförklarad bland mina vänner, som inte alls är så juliga som jag, men ändå måste jag säga att det är dags nu... nu börjar det! Jag har miljoner projekt som ska bli klara. Jag har sytt julmöss och en katt och några änglar och några nissor och ska ge mig på tomtarna. Samtidigt ska jag göra klart de fina dalahäst ljusstakarna och julbockarna. Helst ska jag hinna med att måla också och julbaka lite och så måste jag sy massa påsar och sånt. Under tiden ska jag hinna med att städa, laga mat, tvätta och jobba... kanske jag borde dra in min semester under sommaren och spara den till vintern?

Nåja, nu börjar det i alla fall och ikväll sätter jag fart. I går avslutade jag ett par superenkla stickade tofflor som min söta son fick. Jag har inte hunnit ta nåt kort på dom än men han har bott i dom sen igår så de var väl uppskattade!!

Jag ber så mycket om ursäkt för mitt dåliga bild införande men jag ska skärpa mig, jag lovar.
Kram till alla..

1 kommentar:

  1. Jag har också massa projekt på gång, mest julklappar, är inte så bra på det där med att pynta tyvärr! Får väl titta in här och se om du har någon inspiration åt mig :)

    SvaraRadera