The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 16 februari 2012

smycken..

För några år sen så hade jag verkligen fastnat för smyckestillverkningen och jag har idag ett ganska stort lager kvar med pärlor och tråd och mellandelar och allt vad det är. Det enda som saknas är inspirationen till att tillverka smycken. I mina gömmor så hittade jag ett antal örhängen som jag gjort för länge sen. Jag tror att det var en materialsats från Panduro och jag hade helt glömt av att jag hade dom (som vanligt)




 

2 kommentarer:

  1. Vad fina! Jag har varit sugen på att prova, men orkar inte försöka förstå mig på alla olika termer och vad man ska använda för material!
    Vi kanske ska ha en pysseldag :))

    SvaraRadera
  2. Åh, det är inte alls svårt. Man behöver bara en smyckes tång eller två och så kan man köpa en materialsats på panduro. I den satsen följer allt med som man behöver... fast inte tänger. Det brukar följa med hyfsat med beskrivning också..

    SvaraRadera