The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 26 februari 2012

utlottning??

Helt plötsligt så ser jag att jag börjar närma mig 7000 besökare! Det är säkert ingenting för rutinerade pysselbloggare men för mig är det underbart roligt!! Så när räknaren passerar 7000 så tänkte jag ha en liten utlottning! Det har jag sett att alla har....  :-)
Så håll ögonen öppna!!

För tillfället är det mycket jobb och lite fritid och när jag ändå får lite fritid så kommer familjen först och hobbyrummet sist. Denna vecka är det sportlov för vissa och andra (läs: Jag) måste jobba.
Men jag kan meddela att symaskinen går för fullt igen och även lite smycken blir gjorda.
Jag har också fått för mig att tillverka mitt eget tennarmband och håller som bäst på att sy ihop det nu.
Mycket på gång, inget färdigt. Precis som vanligt....
Ha ett trevligt sportlov alla som får!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar