The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 16 maj 2011

Sommarbyte!

Jag ska för första gången vara med i ett hemlisbyte och det ser jag verkligen fram emot.
Här kommer svaren på frågorna:

Här är frågorna du ska besvaras i bloggen:
1. Hur många barn har du och vilken sort?
Jag har en son som fyller 9 år i juni


2. Huvud, kläder och fotstorlek på barnet/barnen?
Han har storlek 134 på kläder och 32 i fot, huvudet är väl som en normal 9 åring :)

3. Vad har du själv för storlek på kläder och fötter?
Jag är en stor tjej som har 58 i storlek och med små fötter... 38

4. Är du nybörjare, medel eller avancerad på sömnad/stickning/virkning?
jag är nog medel på allt. Stickning är jag nog t om nybörjare på..

5. Någon annan hobby eller stort intresse?
Jag är en mångpysslare och har alltid lust att prova nya saker
6. Vilken typ av tyg/garn föredrar du?oj..allt!

7. Är du allergisk mot något?Jag är allergisk mot jordgubbar... och det känns kul varje sommar.. :(

8. Vad är dina favoritfärger? Finns det några färger du absolut inte gillar?Färger.... jag gillar alla färger men jag undviker väl brunt

9. Skulle du vilja ha 1 m tyg eller en pocketbok i ditt hemlispaket?
Jag skulle gärna vilja ha 1 m tyg

10. Vad läser du för typ av böcker?Jag har totalt snöat in på mytologiska böcker

11. Prenumererar du på någon sy/sticktidning?nej
12. Nytt eller second hand?spelar ingen roll

13. Pojk/flick eller unisex? pojk

14. Vilka material gillar du eller ogillar du?Jag gillar inte siden och typ manchester

15. Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva?Den var lätt.. spets eller bollband till mina tilda dockor..
16. Är det något särskilt mönster du letar efter?Jag hade så gärna velat prova sy nåt klädesplagg till min son (har ju bara gjort dockkläder)
så ett mönster på en tuff mössa eller t-shirt till sommaren....
17. Bor du i hus eller lägenhet?Jag bor i hus

18. Kaffe eller te?Kaffe och Te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar