The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 1 maj 2011

Ängel beställning

Jag hann klart min Tilda-ängel beställning och två vita änglar med spets har nu flyttat till nordligare breddgrader. Som vanligt så satt jag in i det sista och pillade på dockorna så jag glömde totalt bort att ta kort på mina verk. Men den ena ängeln skulle till en av mammas arbetskompisar och hon har en blogg så jag hittade en jättefin bild på den Tilda ängel som jag gjorde. Jag lånar bilden från hennes blogg och hoppas att det är helt ok! Och om ni skulle vilja titta in i hennes blogg så finns en länk under bilden. Den bloggen är ett absolut för er som gillar vitt, lantligt, romantiskt och allt det där...
Hur som helst så hoppas jag att änglarna blev som hon ville och att dom hittar någon trevlig vrå för Tildorna.



HIT flyttade Tilda ängeln..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar