The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 12 maj 2011

Så många projekt

Just nu sliter alla möjliga projekt i mig. Nu förstår jag helt plötsligt varför man kanske ska hålla sig till ett projekt åt gången. Jag har börjat brodera ett babytäcke till lillasyster och samtidigt funderat på att ge mig in på det här med lapptäcke...vilket ledde mig till att börja sy på en lapptäcksfilt till soffan som ska gå i lila och beige toner. Och när jag ändå hade ångan upp så beställde jag lite babykläder från Panduro som man kan dekorera själv och där har jag inte luskat ut än om jag ska sy applikationer på eller måla med textilfärg. Nån som har en ide´?? Som om det inte räckte med det så håller jag på att färdigställa ytterligare en Tilda docka som ska skickas iväg på vidare äventyr.... och häromdagen hittade jag mina smyckeslådor och blev sugen att knåpa i hop nåt..... men fy... förstår ni att jag egentligen inte borde jobba utan bara vara hemma och sitta i mitt hobbyrum! Men jobba måste man ju så jag får fixa det först och främst. Blir till att pyssla lite i helgen.

Har suttit och tittat runt på lite bloggar och det finns så himla mycket duktiga människor därute så man nästan storknar. Jag har hittat flera bloggar som jag tycker att det är värt att göra ett besök på .. Bland annat...

Lillofant  

Kiiromi

Tusen ideer och en fröken

Popetotrora

Kika in där och bli inspirerad i massor, det blev jag!!!

Nu ska jag avsluta min arbetsvecka och sen blir det förhoppningsvis en massa färdigställande av pyssel i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar