The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

fredag 13 maj 2011

Sonen pysslar

Ibland får jag med min son på lite pyssel, fast det var mycket mer av det när han var mindre...
Men till hösten så ska han få en kusin och det ser han verkligen fram emot så förra helgen bestämde vi att vi skulle måla en tavla till bebisen. Men papper är så tråkigt att måla på och ingen fantasi hade vi.
Då kom jag på att jag för ett tag sen beställt hem ett nytt tyg från Panduro. Det går i ljusgrönt och är fullsmockat med djur och palmer och blommor som man kan färglägga själv med hjälp av textil pennor.
Och säg vad jag inte har i mina pyssel lådor... klart att det fanns färg. Så helt plötsligt kom inspirationen och snart satt vi båda två och målade så fint vi bara kunde!!



Visst blev det färgglatt!! Kvar för mig att göra nu är att hitta en rolig ram till tavlan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar