The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 13 juni 2011

Det kryper fram

På pysselfronten så kryper det fram just nu. Jag pillar lite här och lite där och funderar och vrider och vänder på det kommande hemlisbytet. Men jag tror jag har kommit på lite som jag ska skicka iväg. Men i stort sett så står det still. I dagarna fick jag hem en ny bok som gör mig alldeles lyrisk...

Med boken så medföljer ,förutom beskrivningar och mönster, även tyg och allt material till att göra väskan som är på framsidan av boken! Jättekul att få knåpa ihop den där när jag nu får tid.....
Men boken rekommenderar jag. Själv har jag ingen aning om Catch Kidston förrän jag nyligen ropade in en vacker börs på Tradera och tyckte att mönstret på tyger och tryck liknar Tilda tygerna väldigt mycket. När jag sen googlade så kom det upp hur mycket som helst så jag ska väl sätta mig nu och sätta in mig lite mer i hela begreppet Catch Kidston....

Hoppas ni får en somrig dag!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tyvärr så är ditt hemlispaket lite försenat.
    Kommer i slutet på veckan.
    Mvh din hemliga kompis

    SvaraRadera