The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 5 januari 2012

Hemlisbyte?

Jag väntar fortfarande på mitt hemlisbyte från julens omgång... undrar om tomten tagit det för sig själv?
Eller hade jag kanske inte varit en snäll flicka och förtjänat en överraskning??
nåja... ett hemlisbyte är ju hemligt så det finns inte så mycket jag kan göra åt det!

Julen har varit härlig och jobbig, underbar och dryg. Just nu blandas alla känslor på en gång men det blir väl så ibland. Jag tänkte sätta igång med mitt pysselår på en gång men jag har blivit något fördröjd. Min mor fyller 60 och min lilla syster fyller 30 så jag får lägga min energi på deras stundande högtidsdagar...

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och ett fantastiskt nyår. Nu börjar vi om och skapar nåt nytt 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar