The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

onsdag 5 oktober 2011

Efterlyser

Jag har en liten efterlysning.
Jag vill ju gärna prova på att sy barnkläder nu. Efter några hemlisbyten så har jag varit in på så många fina bloggar och tittat och blivit avis på allt fint alla kan göra. Så nu efterlyser jag tips, mönster och sidor med beskrivningar till barnkläder. Har ni nåt ni kan dela med er så får ni gärna lämna en länk i kommentarer eller maila mig : venesca@hotmail.com

Hoppas alla fortsätter att njuta av höstvädret.
Jag ska slänga in mig i hobbyrummet strax och struntar fullkomligt i att solen skiner :-)

3 kommentarer:

  1. Hej!! Vad roligt att du hittade min blogg, och att du också håller på och pysslar! Självklart förstår jag att det måste finnas fler här i vår lilla bygd som pysslar, men jag vet ju inte vilka det är. Men nu vet jag om dig i alla fall! Jättekul! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ottobre och sömnadsmagasinet är bra mönstertidningar, sen kan man låna böcker på biblo, sykurser.se har också mönster. Burda har lite gratismönster på sin internationella sida.

    SvaraRadera
  3. Tack camilla!! ska kika runt lite på det då!!

    SvaraRadera