The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 3 oktober 2011

Jag borde skämmas

Jag borde skämmas men jag vill inte. Jag har skickat mitt hemlisbyte och det har kommit fram och jag har även fått mitt hemlisbyte.. men... tror ni att jag hittar en endaste liten kamera att ta en bild på det med?? NEJ!
Nu tänker ni säkert att : Herregud, tjejen har väl en mobil. Och det har jag men den har beststämt sig för att fungera på obestämda tider och det här med att lägga bilder i galleriet funkar bara inte. Så fort jag tar en bild så blir det visningsfel.

Mitt paket som jag skickade kom i allafall fram och vill ni se bilder på det så tycker jag ni ska klicka in er till: handmadebydodo för det var ditt mitt paket blev skickat. Jag hade tagit tyg och lite sytillbehör och blomdekorationer och sen sydde jag en liten kakängel som var höstpyntat. Till barnen stickade jag små söta vantar efter modell lovika. Drämde till med en choklad bit med. Det verkar som om paketet var uppskattat så det var ju kul.

Mitt paket kom också till slut och det var från Lyckoborgen. Jag kommer inte ihåg nu i min stress om jag gått in på hennes sida och tackat henne.... men TACK det var uppskattat!
I paketet (som jag tyvvär inte har kort på) så låg en spishandduk som var jättetuff och lite värmeljus, rökelse, spets, tyg, och till Adam låg där en kudde sydd i "BILAR" tyg och en halloween dekoration. Kudden hamnade direkt i sängen och dracula skylten hamnade på dörren till hans rum och nu är han så nöjd.
Han tyckte att det verkligen var en bra ide´att vara med i hemlisbyte.
- Mamma, det är ju så bra att alla blir nöjda. Mammorna får nåt och barnen får nåt och samma tillbaka.
Och det är väl så sant.. jag tycker det är jättekul!

Jag hoppas att nån (läs sambon) förbarmar sig över mig snart och fixar fram en kamera så jag kan ta lite bilder.

1 kommentar:

  1. Nähä, nu får hon allt vänta tills tomtajäveln kommer =)

    SvaraRadera