The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 24 oktober 2011

HOHO..happy Halloween!

Har ingen aning om jag bloggat om dessa förr men om jag har det så blir det en favorit i repris!
Det är så kul att fixa med halloween och spöka till det lite. Igår gick sonen och jag igenom spellistan till vår halloween fest. Och halloween kläder har jag köpt i smyg...

Men här och nu kan jag bjuda på läskiga muffinsar till halloween partyt! Enkla och snabb gjorda och läskigt goda!

Ögon muffins!

Spindel muffins!
Ögon muffinsen dekorerar du med vit glasyr och lägger dit en nonstop godis som pupill. Sen tar man röd karamellfärg och drar ut ådror i glasyren...

Spindel muffinsen dekoreras också med vit glasyr. Spindeln ska man egentligen "bygga" av lakrits godisar och lakrits snören men min son gillar inte det så vi tog annat godis istället och gjorde små ögon av vanlig tårtgele´

Och ett muffins recept behöver jag väl knappast skriva ner till er.. lite får ni göra själva :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar