The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

söndag 9 september 2012

pyssel årstiden är här!

Så är det för mig i alla fall.... nu när hösten är här så pysslar jag mer än någonsin. Så även nu och jag har dykt ner bland alla mina "snart klara" saker och försökt att avsluta lite pyssel.
Jag fick en kväll en fråga över facebook, det var en vän som undrade om jag kunde sticka en "muffins"mössa. Jag visste att jag sett någon sån förr så jag googlade på den och hittade den på  "365 saker du kan slöjda" sidan. Hittade både bild och beskrivning på mössan. Jag har stickat den och nu fattas det bara lite strössel på mössan och ett körsbär och sen är den klar. Jag hittade för någon månad sen också hem till "mest virkat"s hemsida och hon har många fina gratis mönster som jag även testat.... med andra ord så umgås jag med virknålar så fort jag får en chans...
mössa med blomma, muffins mössa och små tossor..

1 kommentar: