The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

måndag 20 september 2010

Det står lite stilla

Just nu har jag jobbat mycket och inte haft ork att pyssla på men till veckan har jag tänkt sätta mig att göra klart lite tomtar och änglar. Dom ligger så bra i mitt hobbyrum och "ligger till sig".
Men jag hoppas att jag har tid att sitta där och så måste jag få min kära sambo att hjälpa mig lite. Han ska såga till stativ till dockorna så man kan ställa dom upp. Har inte riktigt bestämt mig om man ska kunna både hänga upp dom eller bara ställa upp dom.... vi får se. Det är en smaksak.
Jag ska väl lägga upp lite bilder på Tilda tomtar och änglar snart men så länge......

-här kommer en bild på lite mer Amigurumisar
Detta är en ninja. Den ville Ärtan ha att hänga i sin backspegel...

2 kommentarer:

  1. ja nu står det väl lite stilla.. nån liten fin mössa har du väl hnnit knåpa ihop =)

    SvaraRadera
  2. hahahha...men STina. den får väl inte vara med på någon seriös blogg heller..hahha

    SvaraRadera