The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams.

torsdag 16 september 2010

Inför försäljning

Jag håller just nu på med en massa pyssel till julförsäljningen som jag tänkte prova på att vara med på.
Jag håller på att sys tomtar och änglar som jag sagt förr men jag har även en massa annat pyssel som jag gjorde klart i fjol. Meningen var att jag skulle försöka få sålt lite saker på julskyltningen i fjol men jag blev sjuk så det blev inget av det. Så jag har massa annat pyssel också som bara ligger och väntar på nån som vill ta med sig något hemmapysslat med sig hem.






Porslinsänglar som väntar på ansikten...

Det här ska bli dekoration till julgrupper


Som ni ser så är det lite av varje som jag pysslat i hop. Jag kan som sagt var inte bestämma mig för att bara hålla på med ett pyssel.... och tur är väl det för då hinner jag aldrig lessna heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar